خدا تنها کسیه که میتونه منو از این منجلاب در بیاره.خدا جونم خیلی خسته ام.خیلی...
خدایا مثه همیشه کنارم باش.من خیلی چیزا ازت میخوام.منو لایق داشتن شون کن.
تنها امید زندگیم دوستت دارم
و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
اینروزها بعضی وقتا اینقدر حالم خراب میشه ولی نمیدونم چرا یهو یه آرامشی به قلبم میاد.
خدایا مثه همیشه کنارم باش و تنهام نذار.
به غیر تو کسیو ندارم کمکم کن
و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
ما زیاد می نوشیم...زیاد سیگار می کشیم...زیاد خرج می کنیم...کم می خندیم...تا دیروقت بیدار می مانیم...خیلی خسته از خواب برمی خیزیم...کم مطالعه می کنیم...زیاد تلویزیون نگاه می کنیم...دارایی هایمان را افزایش می دهیم، اما ارزش هایمان را کاهش می دهیم...زیاد صحبت می کنیم اما کم محبت می کنیم و بیشتر احساس تنفر می کنیم... و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
بلاخره مرداد 97 هم رسید. سال پر استرسی را پشت سر گذاشتم. تجربه های زیادی هم بدست آوردم ولی یه چیزیو اقرار میکنم : دیگه کم آوردم ، دیگه خسته خسته شدم اونقدری که الان دارم اینا را مینویسم آرزو میکنم 13 مرداد دیگه اینجا نباشم امروز عصر میرم فرخشهر. اونجا تنها و آخرین جاییه که میتونم بهش دل ببندم. خدای مهربونم مثه همیش و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
دیگه بسم نیس؟؟؟خیلی خسته ام خیلییییی
به کمکت احتیاج دارم ....
به کمکت برای یه شب خواب راحت و بی استرس ...
کمکم کن تو را به همون خداییت قسمممم ...
و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
زندگی اونقدرها هم قشنگ نبود.
امشب شب اول محرمه.خدایا به حق امام حسین قسمت میدم این روزهای سخت را زودتر تمومش کن.به قول یکی از دوستان که همیشه میگه خدایا به حق پنج تن آل عبا قسمت میدم این ستاره شوم و نحس را از زنگی و کارم بردار.
روزهای سختی را پیش رو دارم و کسی را به غیر تو ندارم.فقط خودت کمکم کن.
پ.ن : تنها خبر خوش این روزها خوشحالی تو بود.خدا را شکر
و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
میشه نگام کنی ....
با خودم میگم ایکاش امشب که خوابیدم دیگه بیدار نشم.
احتیاج به یه خواب طولانی دارم....
و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30
حالم خیلی خیلی خرابه.امشب شبه اربعینه به مامانم گفتم برام دعا کنه اون چیزی که دوست دارم اتفاق بیفته.اونم با لبخند همیشگیش گفت باشه.غافل از اینکه توی دلم چی میگذره و چی میخوام ☺☺☺
و خداوند عشق را آفرید...ما را در سایت و خداوند عشق را آفرید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:30